Doprava a platba

Doprava

Zboží - dekorace doručujeme společností DPD nebo DHL, nábytek běžně doručujeme po celé ČR a to pomocí přepravní společnosti TOPTRANS nebo TAVOCER.
Některé druhy nábytku nelze zasílat přepravními společnostmi z důvodu nesprávné manipulace. Tento nábytek vozíme za smluvní cenu vlastní dopravou.

O termínu doručení Vás informuje náš pracovník nebo dopravní společnost.
Nábytek a zakázková výroba je dopravována a stěhována pouze je-li zboží plně uhrazeno.

Dopravné na Slovensko a jiné země EU je stanovováno individuálně pro každou zakázku.

Vynáška

Zboží je doručeno před dům kupujícího s ohledem na dostupnost vozu.
Řidič jezdí zpravidla bez závozníka, proto není schopen zboží stěhovat po domech či patrech.
Výpomoc při vynášce není v ceně výrobku ani dopravy. Zákazník může předem v poznámce při objednávce zboží požádat o výpomoc s vynesením dodaného zboží. Prodávající si však vyhrazuje právo tuto službu odmítnout z časových nebo kapacitních důvodů.
Jedná se o zpoplatněnou službu, stěhování a přemisťování jiného než zakoupeného nábytku není možné.

Montáž a vynáška

Lze objednat POUZE předem, při objednávce.

Převzetí zboží z přepravy - přepravní společnosti

Zboží je před předáním kontrolováno, aby bylo vyloučeno předání poškozeného zboží přepravci.

Pokud je zboží (obal) viditelně poškozeno přepravou, nepřebírejte jej. U některých přepravců lze sepsat reklamační protokol nebo pouze potvrdit - odmítnutí převzetí. V tomto případě nás nemusíte kontaktovat, dopravce to učiní sám.

Reklamace zboží, které bylo poškozeno při přepravě se řídí reklamačními řády přepravců

V případě převzetí zboží bez zjevného poškození obalu avšak poškozeného, řádně zdokumentujte fotograficky obal, poškození zboží v obalu, polepy na obalu, po té nafoťte poškození výrobku a zprávu nám pošlete písemně na info@silent-time.cz.